Tuesday, April 19, 2011

KEMBALI!! HARI TERAKHIR EXAM DAN TESIS!

Huhu dah lama tak update blog. Yela. mahu memberi tumpuan kat exam di samping masalah internet yang makin menjadi-jadi!!! Huh!!! Tapi takpela! Marah2 pun tapi kalau stil intenet lembab tak boleh buat apa jgk (mengomel sorang2)..potpet..potpet....

Akhirnya aku habis juga menjawab soalan exam aku yang terakhir di UKM. Bahasa Asing. Bolehlah tahan susahnya. Bukan apa, tak berapa ingat nota yang dibaca. Hehe...

Jadi kali ni bolehlah aku menumpukan tesis aku yang tak siap2 tu. Orang lain dah boleh habis dengan aman sebab dah hantar  tesis awal, aku masih merangkak-rangkak nak siapkan tesis. So, aku akan buat PECUTAN TERAKHIR untuk habiskan tesis ni!! Yeahhh!!!!




EA: Jeles tengok Cik Zigaki yang dah hantar tesis. Juga cik2 yang lain yang dah siap tesis...isk2...

5 comments:

  1. dah hbis mkn bakso???teruskn dgn tesis

    ReplyDelete
  2. dah nak keluar balik bru tny? hehe...sedappppp....blh wat tesis dgn tenang..hehe..

    ReplyDelete
  3. teruskan pecutan anda EA!
    pssst..pssttt...mmg la sedap sbb cik kelip yg masakkk..hahahahahahahhaha~

    ReplyDelete
  4. cewahhh..bertuah sapa yg jd laki cik kelip. hari2 dpt makan bakso..nyum3...hehe...

    ReplyDelete
  5. haha..kalo hari2 bg laki cik kelip mkn bakso t muke die pon dh mcm bakso agaknya..haha..xmo la ehhh..

    ReplyDelete