Monday, October 18, 2010

selamat oktober!

sudah lama saya tak menulis blog. bukan apa, nafsu untuk menulis blog tu tidak membuak2. mungkin kerana saya bukan blogger jenis yang tegar agaknya. apa pun saya takkan membiarkan blog saya ini dipenuhi dengan sawang. anda nampak ker sawang2 tu? saya tak nampak pun..huhu.. okla. kita semakin sampai ke penghujung tahun. rasa cepat jer masa berlalu. yela memangla tanda2 akhir zaman kita merasakan waktu semakin cepat. saya takkan pertikaikan yang kita memang sudah akhir zaman. so what? takkan saya nak menghalangnya pulak. biarlah Tuhan yang tentukan bila nak kiamat. esok, lusa,tulat, tahun depan, sepuluh tahun lagi, seratus tahun lagi. kita sebagai manusia kenala beringat2. saya pun boleh dikategorikan sebagai insan yang lalai. selalai-lalainya! entahla kadang2 HATE jugak dengan diri sendiri. hmm..
apa pun hidup perlu diteruskan. waktu semakin pantas ke depan dan kita??
semoga saya diberi petunjuk oleh Allah....amin.........

No comments:

Post a Comment